Alla inlägg den 5 november 2014

Av Majken - 5 november 2014 20:21

Asså det börjar verkligen bli kallare ute nu, imorse när jag gick till skolan var det typ 6 grader och när jag gick hem ifrån skolan typ 4 grader. (!) ??. Jag har köpt en ny vinterjacka på h&m som är jättebra och varm och skön ich allt, den har en ganska hör krage man kan knäppa men där blåser det in om man nt har halsduk ( vilnet jag ändå alltid har). Jag hade tänkt köpa den fast i gräddvit men när jag ss det sam min kompis aty hon skulle köpa den senare den dagen och även om jag köpte den först skulle ingen veta det o tro att jag härmat henne så jag köpte den i leopard istället. Nu är jag faktiskt glad över det för ingen annan jag sett har haft den och jag har sett typ 4 med den i vitt och den jag har käbns mera orginell. Jag sätter en bild av den där nere. (399 kr )?
Sen har jag köpt ett par vinröda SUPERMYSIGA?? fantastiska och höstiga fodrade fingervantar! Asså jag bara älskar dem???????? ! Jag brukar nt gilla att ha vantar ( tkr det e fult ) men dessa e faktiskt snygga som bara den!
Men annars är det bra; en av mina kompisar har precis blivit ihop med en ny kille i klassen som är trevlig. Såååå guuuliiigt?????????????
KRAMIZZAR?!/ eran M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dessa tv serier gillar ni mest?!
 pretty little liars
 teen wolf
 unforgettable
 the vampire diaries
 gossip girl
 prison break
 lifes unexpected
 paradise hotel
 big brother

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards