Direktlänk till inlägg 30 augusti 2014

helg

Av Majken - 30 augusti 2014 19:07

Japp! NU är det dags för en underbar helg igen!! Woop woop, vem älskar inte helger? Aja, jag har iallafall storstädat rummet med skakning; tvättningg;dammning och dammsugning ingående. Puh, jobbigt, men skönt att inte ha en massa dammråttor i alla skrymslen och vrår! Efteråt så fick jag och mamma en pizza burino men skinka, oct, tomat,salami och paprika ( pappa är på landet) och det var juh UNDERBART! I love pizza!!!!!! känner att jag använder mycket !!-tecken idag.. vet att det var ett tag sedan förra upd. men har haft fullt upp med ny klass och lärare o lärare. kort inlägg men kmr kanske ett till idag. Love ya!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Majken - 6 november 2014 18:21

Nu på söndag är det farsdag ( den 9/11 ) ! Glöm nt att köpa ngt fint lr rita nåt lr bara dixa fram något fint till din pappa! En fång per år så har de väl faktiskt rätt till att bli lite uppmärksammade. Har nån köpt ngt lr gjort ngt än? Jag o mamma...

Av Majken - 5 november 2014 20:21


Asså det börjar verkligen bli kallare ute nu, imorse när jag gick till skolan var det typ 6 grader och när jag gick hem ifrån skolan typ 4 grader. (!) ??. Jag har köpt en ny vinterjacka på h&m som är jättebra och varm och skön ich allt, den har en ga...

Av Majken - 1 november 2014 19:17

igår var jag och mamma på det bästa fika stället som finns! vi har vart där några ggr tidigare och det är alltid lika toppen! Det ligger i gamla stan och vi går alltid och shoppar lite innan, så mysigt! Jag tkr faktiskt om gamla stan ganska mkt, me...

Av Majken - 7 oktober 2014 11:34

   Ja, idag är jag hema och sjuk! Det är faktiskt något som jag verkligen inte gillar för när man kommer tillbaka till skolan igen ( även om du bara varit borta en dag) så har du en hel HÖG  med papper och annat skol grejs som måste göras! ÅÅHH!! M...

Av Majken - 13 september 2014 10:56

Igår så var jag och mamma i en secondhand affär, men som bara säljer knappt använda saker av fina märken ( bra ide' märkes kläder är så dyra annats man har råd men känns inte så kul om man bara kan ha det typ ett halvår när det kostar typ 500 spänn.)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dessa tv serier gillar ni mest?!
 pretty little liars
 teen wolf
 unforgettable
 the vampire diaries
 gossip girl
 prison break
 lifes unexpected
 paradise hotel
 big brother

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards