Alla inlägg under oktober 2014

Av Majken - 7 oktober 2014 11:34

   Ja, idag är jag hema och sjuk! Det är faktiskt något som jag verkligen inte gillar för när man kommer tillbaka till skolan igen ( även om du bara varit borta en dag) så har du en hel HÖG  med papper och annat skol grejs som måste göras! ÅÅHH!!

Men en sak som faktiskt är lite konstig är att hela familjen är hemma och sjuka! Mamma har en liten spricka i armen och eftersom hon skriver mkt på datorer o så på jobbet så sa doktorn att hon inte fick överanstränga armen, asså inte gå till jobbet. Pappa är typ sjuk o har smittat mig med hjälp av en av mina kompisar i skolan som också är sjuk men ändå envisades med att gå till sklan. Så jag har typ nån blandning av deras sjukdomar/ förkylningar!  Jag hatar verkligen det här för jag är typ inlåst emd min dator!   


Men jag tror att jag ska se om High School Musical! Jag tröttnar aldrig på dem. (när mamma o pappa lämnat tv:en!)


Men ikväll ska jag följa med o fira min kompis födelsedag, o det ska bli skitkul!   Jag ska ge henne en hårsprej som ger olika färger till håret, ett grått lite slappt  linne med "stora armhlor", två nagellack, ett isaDora Holographic Nails och ett vitt ifrån Depend eftersom att hon har sagt nån gång " åh jag bara måste ha ett vitt nagellack, mitt har torkat ut!", så det la jag på minnet sen dess. Hoppas att hon blir glad! Vi ska mötas typ halv fem och gå o äta på donken, sen ska vi till laserfortete, (vet låter barnsligt men det ska bli roligt ändå!)    Men annars händer det väl inte så mkt! Jo, vårat Wi-Fi suger! Det har krånglat hela dan igår o idag så pappa ska starta om det så det ska nog funka snart igen.


Jag har haft utvecklingsamtal och det gick väl bra.

Men har ni hört One Directions nya singel? ( steal my girl )



Kramizar från mig!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken av dessa tv serier gillar ni mest?!
 pretty little liars
 teen wolf
 unforgettable
 the vampire diaries
 gossip girl
 prison break
 lifes unexpected
 paradise hotel
 big brother

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards